Na każdym kroku dostrzegamy rozwijające się marki a także firmy w Polsce i na świecie, które są oparte na reklamowaniu się wśród influencerów i osób z internetu. Jednakże dlaczego w działaniach tych firm nie są wykorzystywane torby bawełniane z nadrukiem? Powracając jednakże do tematu… Zwyczajnie osoba z zasięgami jest wykorzystywana do reklamowania danego produktu lub danej marki. W jaki sposób? Chociażby poprzez dodawanie zdjęć z produktami danej marki na swój profil lub poprzez kręcenie krótkich filmów i dodawanie ich na stories.
Influencerzy coraz częściej otrzymują od takich marek darmowe próbki i produkty, dzięki czemu chętnie pokazują się w nich w różnorakich sytuacjach - tych mniej i bardziej oficjalnych. Gdyby w zamówieniu była torba bawełniana czarna to też bardzo chętnie by z niej korzystali. Jak może wykorzystać to mała firma albo średniej rozpoznawalności marka? Oczywiście dla takich przedsiębiorstw rozpoczęcie i nawiązanie współpracy z influencerem o dużych zasięgach może być problematyczne. Dlatego proponujemy im znacznie tańsze, lecz równie praktyczne rozwiązanie. Wręczanie firmowych gadżetów i artykułów z logotypem marki jako gratisy i upominki do zamówień (np. eko torby bawełniane z nadrukiem). W pewnym stopniu będzie to także w jakimś stopniu przeznaczenie zasięgów tych osób. Chociażby w taki sposób, że te osoby będą stosować produktów z naszym logo na co dzień. Na zakupach, podczas spaceru po mieście albo jako torba do pracy. Chwytliwy i przemyślany nadruk na torbie może być zatem tańszym, niemniej jednak efektywnym zamiennikiem.
Zobacz: Torba bawełniana czarna.