Wielu przedsiębiorców rezygnuje z roznoszenia ulotek, dlatego że tym ludziom wydaje się, że ulotki po prostu w tych czasach już nie działają. Nic bardziej mylnego. O ile Twój biznes działa lokalnie i nie możesz dotrzeć do swoich klientów na przykład przez internet, to właściwym sposobem, żeby do nich dotrzeć, jest sposób masowy i najtańszy, zatem ulotki reklamowe.
Wydrukowanie kilku tyś. ulotek reklamowych wcale nie kosztuje na prawdę dużo.
Wręcz całkiem inaczej, jest to bardzo tanie i taki koszt promocji może się zamknąć wręcz w 100 złotych. W dłuższej perspektywie czasu te kilka tysięcy ulotek może natrafić do kilku tyś. osób i nawet, jeżeli już każda z takowych osób zostawiłaby u ciebie kilka złotych, to i tak niejednokrotnie przewyższyłoby to wydatek na ulotkę. Broszury reklamowe różnego typu są wciąż w ogromnej liczbie przypadków kupowane przez przedsiębiorców, którzy rozumieją, że biznesy lokalne rządzą się innymi prawami, niż te ogólnokrajowe i międzynarodowe czy te, które prowadzi się w pewnym zakresie przez internet. W reklamie bezpośredniej firmy działającej lokalnie istotne jest docieranie do ludzi, którzy mieszkają relatywnie blisko, przy czym powinno się zminimalizować koszty zasięgu i dotarcia do każdej takiej osoby. Nie ma prawdopodobnie nic tańszego, niż ulotka, niemniej jednak ta ulotka musi być zaprojektowana faktycznie solidnie i musi się odnaleźć na niej tekst, która będzie odpowiadała na potrzeby osób mogących się tą firmą zainteresować. Na ulotce muszą się więc odnaleźć wszystkie najbardziej istotne informacje dotyczące działalności firmy i najlepiej również mapka dojazdu.
Więcej informacji: strona internetowa o ofercie reklamowej dla firm